Natječaj za prodaju dugotrajne imovine i sitnog inventara
Turistička zajednica grada Slunja provodi postupak prodaje sljedećeg sitnog inventara i dugotrajne imovine:
Red. broj | Inven. broj | Naziv osnovnog sredstva | Količina | Početna vrijednost (bez PDV-a)
€ |
Dugograjna imovina | ||||
1. | 1016 | Klima Haier | 1 | 1,00 |
2. | 1026 | Namještaj Furniturel | 1 | 1,00 |
3. | 1015 | Montažna pokretna drvena kućica | 1 | 388,00 |
4. | 1025 | Stolica uredska | 1 | 1,00 |
5. | 1019 | Klima Haier | 1 | 1,00 |
6. | 31 | Conte radni stol s elementima | 1 | 33,00 |
7. | 40 | Ormar | 1 | 155,00 |
ukupno | 580,00 | |||
Sitni inventar | ||||
8. | 1061 | Vatrogasni aparat | 1 | 47,00 |
ukupno | 47,00 | |||
TOTAL | 627,00 |
te je u tu svrhu objavljen javni natječaj na Oglasnoj ploči Turističke zajednice grada Slunja i web stranici 04.07.2024. godine.
TURISTIČKA ZAJEDNICA GRADA SLUNJA
Ulica braće Radić 7, 47240 Slunj
OIB: 08056184206
tel.: 385 (47) 777 630, mob: 385 (98) 460 645
internetska adresa: https://slunj-rastoke.hr/
e-mail: info@slunj-rastoke.hr
kontakt osoba: Jasmina Mrkonja, mob: 098/460 645
NAČIN I UVJETI PRODAJE
Imovina se prodaje sistemom zatvorenih ponuda u stanju “viđeno-kupljeno”. Imovina se prodaje isključivo u cijelosti (sitni inventar i dugotrajna imovina) i nema prodaje pojedinačnih artikala.
Pregled imovine moguć je svaki radni dan u vremenu od 9:00 do 14:00 sati za vrijeme trajanja natječaja, uz obveznu prethodnu najavu, najmanje dan ranije, na telefon 098/460 645.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ponuda s najvišom ponuđenom cijenom uz
uvjet da predmetna ponuda ispunjava sve uvjete natječaja.
Ukoliko dva ili više ponuditelja ponude istu najvišu prodajnu cijenu, najpovoljnijom ponudom smatra se ponuda koja je prva zaprimljena.
Ukoliko ponuditelj čija je ponuda ocijenjena najpovoljnijom, ne zaključi ugovor o prodaji niti u roku od 5 dana, računajući od dana primitka poziva na potpis Ugovora, smatrat će se da je odustao od kupnje te će se ugovor zaključiti s ponuditeljem čija je ponuda sljedeća najpovoljnija.
Primopredaja imovine izvršit će se tek po uplati kupoprodajne cijene u cijelosti.
Turistička zajednica grada Slunja je u sustavu PDV-a. Prilikom izdavanja računa, s ponuditeljem s kojim se sklopi ugovor, zaračunati će se 25% PDV-a na ukupno ponuđenu cijenu.
SADRŽAJ PONUDE
Ponuda mora sadržavati:
- Popunjen obrazac ponude u kojem će ponuđena cijena jasno biti iskazana brojkama i slovima
Ukoliko ponuda ne sadrži prethodno navedene elemenate, smatrat će se nepotpunom i neće biti razmatrana.
ROK ZA DOSTAVU PONUDA
Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici osobno ili putem pošte na adresu Turistička zajednica grada Slunja, Ulica braće Radić 7, 47240 Slunj uz naznaku: „Ponuda za kupnju imovine – ne otvaraj“. Na stražnjoj strani omotnice moraju biti navedeni osobni podaci ponuditelja (ime, prezime i adresa).
Rok za dostavu ponuda, bez obzira na način dostave, je 09. srpanj, 2024. godine, do 14:00 sati, kada će do tada zaprimljene ponude biti javno otvorene.
OTVARANJE PONUDA
Otvaranju ponude može prisustvovati sam ponuditelj ili ovlašteni predstavnik ponuditelja (ukoliko je riječ o pravnoj osobi). Osoba koja želi prisustvovati otvaranju ponuda mora sa sobom imati identifikacijski dokument.
RAZMATRANJE PONUDA I DONOŠENJE ODLUKE O PRODAJI
Ponude razmatra i ocjenjuje Povjerenstvo koje je imenovalo Turističko vijeće.
Troškove vezane uz ovjere ugovora, registracije, ishođenja potrebnih dokumenata i sve ostale izdatke vezane uz prijenos sitnog inventara i dugotrajne imovine, snosi kupac.
Turistička zajednica grada Slunja zadržava pravo ne odabrati niti jednog ponuđača bez obrazlaganja svoje odluke i bez ikakve odgovornosti prema ponuđačima.