Natječaj za posao – stručni suradnik za stručne i administrativne poslove
Na temelju članka 22. stavak 4. Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma ( NN 52/2019, 42/20), članka 6. Pravilnika o posebnim uvjetima koje moraju ispunjavati zaposleni u turističkim zajednicama (NN 13/2022), članka 40. Statuta Turističke zajednice Grada Slunja i Pravilnika o ustroju i sistematizaciji radnih mjesta Turističke zajednice Grada Slunja direktorica Turističke zajednice Grada Slunja raspisuje
NATJEČAJ
za radno mjesto stručni suradnik za stručne i administrativne poslove – 1 izvršitelj na neodređeno puno radno vrijeme ( m/ž )
s probnim periodom od 6 mjeseci
Opis poslova za radno mjesto stručni suradnik za stručne i administrativne poslove:
- obavlja stručne poslove za stručnu službu turističke zajednice koje mu povjeri direktor,
- obavlja stručne i administrativne poslove,
- sudjeluje u organizacijskim pripremama za razne manifestacije i turističke događaje koje organizira Turistička zajednica,
- sudjeluje na sjednicama Skupštine i Turističkog vijeća u svojstvu zapisničara,
- sudjeluje u pripremama materijala za sjednice Skupštine i Turističkog vijeća,
- obavlja i druge poslove po nalogu direktora Zajednice.
Stručni uvjeti:
- završena srednju školu u najmanje četverogodišnjem trajanju
- najmanje jedna godina dana radnog iskustva
- aktivno poznavanje jednog svjetskog jezika
- poznavanje rada na računalu
Poželjna znanja i kompetencije:
- poznavanje turističke ponude Grada Slunja;
- odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu;
- dobro poznavanje još jednog svjetskog jezika u govoru i pismu;
- napredno korištenje MS Office paketa i aktualnih programskih rješenja slične namjene;
- poznavanje internetskih tehnologija i digitalnog marketinga;
- komunikativnost, inovativnost, sklonost timskom radu;
- položen vozački ispit B kategorija s iskustvom u vožnji
Upute za prijavu:
Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.
Prijava na natječaj treba sadržavati najmanje: ime i prezime, adresu, broj telefona/mobitela i e-mail adresu kandidata/kinje, naznaku da se radi o prijavi na predmetni natječaj, popis priloga i dokaza dostavljenih uz prijavu te vlastoručni potpis kandidata/kinje.
Uz vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj kandidati/kinje moraju dostaviti:
- Životopis
- Dokaz o državljanstvu (preslika domovnice ili osobne iskaznice)
- Dokaz o traženoj stručnoj spremi (preslika svjedodžbe ili diplome ili potvrde, odnosno uvjerenja srednjoškolske ili visokoškolske ustanove o stečenoj stručnoj spremi)
- Dokaz o traženom radnom iskustvu ( preslika radne knjižice/elektronički zapis HZMO-a o radno pravnom statusu)
- Dokaz o položenom stručnom ispitu za rad u turističkom uredu (odnosi se na kandidata koji ima položen stručni ispit za rad u turističkom uredu);
- Dokaz poznavanju svjetskog jezika (preslika odgovarajuće potvrde, uvjerenja, certifikata, svjedodžbe ili indeksa,)
- Dokaz o poznavanju rada na računalu (preslika odgovarajuće potvrde, uvjerenja, certifikata, svjedodžbe ili indeksa ili potpisana izjava o poznavanju rada na osobnom računalu.)
Gore navedene isprave prilažu se u neovjerenoj preslici. Izabrani kandidat dužan je nakon izbora priložiti originale traženih dokumenata.
Prijaviti se mogu i kandidati koji nemaju položen stručni ispit za rad u turističkoj zajednici, uz uvjet da ga polože u roku od jedne godine od dana stupanja na rad.
Rok za podnošenje prijava:
Rok za podnošenje prijava, s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja, je najkasnije 17. ožujak 2023. godine do 15:00 sati bez obzira na način dostave.
Obavijest o raspisanom natječaju objavit će se na mrežnim stranicama Turističke zajednice grada Slunja dana 07. ožujka 2023. i na mrežnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Prijave s potpunom dokumentacijom dostavljaju se preporučenom poštom ili osobno u zatvorenoj omotnici s naznakom: „Ne otvaraj – za natječaj“ na adresu: Turistička zajednica Grada Slunja, Braće Radić 7, 47 240 Slunj u roku od deset (10) dana od dana objave obavijesti o raspisivanju Natječaja na mrežnim stanicama Turističke zajednice grada Slunja, odnosno do 17. ožujka 2023. do 15 sati. Ponude koje pristignu dana 17. ožujka 2023. godine nakon 15:00 sati smatraju se zakašnjelima.
O rezultatima Javnog natječaja kandidati će biti obaviješteni elektroničkom poštom ili telefonom u roku od osam (8) dana od dana donošenja Odluke o odabiru kandidata.
Napomene:
- S kandidatima koji ispunjavaju uvjete natječaja, održat će se razgovor putem kojeg će se vršiti i provjera znanja i sposobnosti. O terminu usmenog razgovora, kandidati će biti obaviješteni najmanje dva (2) dana prije održavanja razgovora telefonskim putem ili putem elektronske pošte navedene u prijavi.
- Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u natječaju. Pravovremenom prijavom smatra se prijava podnesena u roku važenja natječaja (uključujući zadnji dan natječajnog roka. Neuredne, nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati te se osobe koje ne podnesu uredne, potpune i pravodobne prijave ili ne ispunjavaju formalne uvjete natječaja neće smatrati kandidatima/kinjama prijavljenima na natječaj.
- Podnošenjem prijave na ovaj natječaj, kandidati/kinje su suglasni i daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na natječaj isključivo u svrhu provedbe natječajnog postupka, sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka (EU) 2016/679 (SL EU L119) i Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).
- Turistička zajednica grada Slunj zadržava pravo ne odabrati niti jednog kandidata za radno mjesto po raspisanom natječaju te poništiti Javni natječaj, bez obveze obrazlaganja svoje odluke i bez ikakve odgovornosti prema kandidatima.
- Ugovorom o radu na neodređeno vrijeme predviđen je probni period rada od 6 mjeseca.
Slunj, 07. ožujak 2023.
Direktorica Turističke zajednice grada Slunja
Jasmina Mrkonja